Dansjes doen zonder lief

Ik hoop dat jullie allemaal een amazing Valentijnsdag gehad hebben. Bloemen of chocolade gekregen, naar de bioscoop geweest, uit eten gegaan. Voor mij zat het er niet in dit jaar: vriendje is ziek. Gelukkig staat er voor mij vanavond wel een feestje op de planning!

We zouden vanmiddag naar de IKEA toegaan en daarna ’s avonds Wolf of Wall Street bekijken in de bioscoop. Dinsdag hadden we de kaartjes al gekocht en was de voorpret begonnen. Remco had wel een beetje last van zijn keel, maar ach, dat zou tegen het einde van de week vast allang weer over zijn. Niet dus. Het werd alleen maar erger en er kwam ook oorpijn bij kijken. Vorig jaar heb ik een keer precies hetzelfde gehad en ik kan vertellen: het is intens naar. Keelpijn is het ergste kwaaltje wat er is, omdat je er gewoon niet onderuit komt. Je móet wel af en toe iets drinken en je móet wel je speeksel doorslikken. Hij is langs de dokter gegaan en is nu aan het bijkomen in zijn ouderlijk huis (pap en mam blijven natuurlijk altijd de beste verzorgers ter wereld).

Vanmiddag ging ik naar de bioscoop toe en konden onze eerder aangeschafte kaartjes gelukkig omgewisseld worden voor vrijkaarten. Volgende week kunnen we dan dus alsnog naar de film gaan, hoera! Ik hoop in ieder geval dat hij dan weer beter is, anders is het echt wel heel erg sneu. IKEA is elke dag in de week open, dus dat heeft geen haast. Bovendien is mijn geld toch ongeveer op (oeps, ik heb een enorm gat in mijn hand) dus zou ik huilend door de IKEA lopen, omdat ik weet dat ik niets kan aanschaffen.

Eigenlijk maakt het me niet eens zo heel veel uit, aangezien ik toch niets om Valentijnsdag geef. Het was dan ook toevallig dat we voor vandaag leuke dingen gepland hadden; het zou net zo goed 15 februari of 28 september kunnen gebeuren. Maar goed, het is natuurlijk altijd jammer als iets leuks ineens niet meer doorgaat. Zeiken doe ik echter niet hoor, ik ga vanavond alsnog een leuke avond tegemoet.

Vanavond ga ik naar in LUX, Utrecht. Men hoeft geen entree te betalen deze dag en daar is mijn portemonnee dan ook heel gelukkig mee. Ook is het wel eens goed om een keer niet zo veel biertjes te drinken. Morgen heb ik allerlei dingen op de planning staan (ik ben benieuwd wat ervan terecht gaat komen, waarschijnlijk ga ik eerst tot in de middag uitslapen), brak zijn is niet echt wenselijk. Terwijl jullie straks misschien naast jullie Valentijn in bed kruipen (sorry voor de mensen die alleen zijn), slaapt Remco zijn ziekte uit en sta ik dansjes te doen met vrienden.

Laat een reactie achter

