Ook Anna doet dingen

Hoi, daar ben ik weer! Ik had het vorige week opnieuw druk, dus ik had weinig tijd om te schrijven. Maar nu ben ik meer dan terug! Het bloggen is veel te leuk om links te laten liggen. Ik heb zelfs een nieuw concept bedacht: ‘Ook Anna doet dingen’. Wat dat allemaal inhoudt, zal ik hieronder uitleggen.

‘Ook Anna doet dingen’, afgekort ‘Ook Anna’, wordt een soort verzamelnaam, waar mijn projecten onder vallen (als ik het ‘projecten’ mag noemen, dat klinkt wel erg groots meteen…). Ik ben namelijk naast het bloggen ook weer eens aan de slag gegaan met fotografie. Ik heb nog niet zolang geleden een nieuwe spiegelreflex camera aangeschaft, een Nikon D3100. Omdat ik niet alleen maar selfies wil maken en af en toe wat natuurplaatjes wil schieten, heb ik bedacht om iets groters op te zetten. Dat geeft me meteen de aanleiding om mijn camera overal mee naartoe te nemen, iets wat ik in het verleden echt niet genoeg deed.

Ik heb een Flickr pagina opgericht, waarop ik de foto’s zal plaatsen. Ik zal waarschijnlijk af en toe ook wel een aantal foto’s delen op mijn blog, aangezien ik over de meeste fotoprojecten een artikel zal gaan schrijven. Ik ga echter niet alle plaatjes die ik schiet op mijn blog plaatsen, dan zou ik een beetje voor niets een extra pagina aangemaakt hebben! Ik zal iedere keer de links erbij plaatsen, wanneer er meer foto’s te zien zijn op de Flickr pagina. De pagina heet ‘Ook Anna schiet plaatjes’, en je kunt hier klikken om het te bekijken.

‘Ook Anna doet dingen’ is tevens de naam voor mijn Facebook pagina, die ik laatst opgericht heb. Die kun je hier vinden (doe allemaal maar even liken, daar word ik namelijk heel blij van). Op de Facebook pagina zal ik alles delen wat ik plaats: zowel blogartikelen op deze site als nieuwe fotoalbums op Flickr. Op deze manier zal het een overzichtelijk geheel gaan vormen.

Om meteen maar even goed van start te gaan, heb ik net de eerste foto’s op mijn Flickr pagina geplaatst! De foto’s zijn hier te bekijken.

DSC_0104 DSC_0105

Afgelopen weekend was ik naar het verre Limburg afgereisd, naar Geleen om precies te zijn. Voor mijn begrippen is Limburg in ieder geval ver, ik kom er eigenlijk nooit. Ik ging kijken bij een optreden van de band Southern Sunrise, waarin mijn vriend de toetsenist is. Ik had ze nog nooit eerder gezien en ik wilde altijd al graag een keer mee, dus het was heel leuk om het eens mee te maken! De zon scheen, dus het optreden was naar buiten verplaatst. De muziek van Southern Sunrise is tevens ook zonnig, dus het leek net of de lente extra vroeg gearriveerd was! Mensen stonden te luisteren zonder jas, er werden drankjes rondgebracht. Ik liep rond met mijn camera en schoot af en toe wat plaatjes.

3 reacties
  1. Myrthe zei:

    Oooohh had ik dat geweten! Dan was ik ook komen kijken. Bandjes kijken vind ik leuk. En Geleen is super dicht in de buurt! Als je weer eens in de buurt bent, let me know! Ps. Limburg is ook ver weg van alles!

    • Ja het was super gezellig! Ik zal het laten weten :)! Ze treden wel vaak op in Limburg, dus ik zal er vast nog eens zijn als ze spelen!

Laat een reactie achter

