Vondelpark | California Analog Dream

Even een fijn, rustig liedje vandaag. Daar ben ik wel aan toe: ik ben echt kapot! Vanochtend had ik mijn laatste tentamen (hoera!), om half negen ’s ochtends. Ik ben echt totaal geen ochtendmens, dus dit tijdstip was niet echt genieten voor mij. Daar kwam ook nog eens bij dat ik (weer eens) te laat begonnen was met leren. Vannacht was ik nog tot één uur bezig en vanochtend ging om zes uur de wekker om nog snel de laatste dingen door te kunnen lezen. Vijf uur slaap is niet erg veel, ik ben dan ook blij dat ik niet in slaap gevallen ben tijdens het tentamen. Nu gaat het gelukkig allemaal weer iets beter, ik lig op mijn bed en schrijf rustig dit verhaaltje. Het enige wat ik vandaag nog moet doen is werken. Helaas is het wel koopavond, dus ben ik pas om negen uur vanavond klaar. Ik hoef pas aan het einde van de middag te beginnen, dus ik blijf nu nog eventjes liggen. Eigenlijk moet ik super excited zijn dat de tentamenweken eindelijk voorbij zijn, maar ik ben nog even te moe om dat te kunnen uiten. Vanavond kruip ik er op tijd in en daarna zal alles wel weer in orde zijn.

Vondelpark is een indie pop bandje uit Engeland. De muziek is een beetje dromerig, ik word er dan ook rustig van. Een tijd geleden ontdekte ik de muziek, omdat het bij suggesties stond toen ik iets anders aan het luisteren was. Ik vind het grappig dat de band Vondelpark heet. Zal het een verwijzing zijn naar het Amsterdamse park? Wikipedia zegt in ieder geval dat dat zo is.

Laat een reactie achter

