Fotogenieke Jet

Ik ben even een paar dagen in mijn ouderlijk huis, aangezien ik vandaag een bezoekje aan de tandarts en kapper moest brengen. Ik kom hier niet vaak meer, ik vind het best fijn om hier weer eens even rond te hangen. Naast mijn ouders, mis ik ook mijn oude bed (het is echt de lekkerste boxspring van het hele land) en mijn kat, Jet. Het bed zou eigenlijk eens verplaatst moeten worden naar Utrecht, want daar slaap ik op een dun Ikea-matrasje. De kat is een ander verhaal: die kan ik niet zomaar meenemen. Gelukkig heb ik wel een camera om foto’s van haar te kunnen maken.

Mijn nieuwe camera had ik niet meegenomen naar het dorpje van mijn ouders, maar ik heb hier nog mijn vorige spiegelreflex plaatjesmaker liggen. Het was de hoogste tijd om die weer eens onder het stof vandaan te halen! Ik heb een soort van angst om dingen die ik (bijna) niet meer gebruik weg te doen, omdat ik bang ben dat ik het ooit nog eens nodig heb. Best stom eigenlijk, zo’n materialistisch idee. Maar goed, zo zit dat ook met deze camera. Blij dat ik die bewaard heb, want vandaag kon Jet even voor model spelen! Alle foto’s die ik gemaakt heb, kun je hier vinden. Ik weet dat ze een beetje blurry zijn, dat vond ik juist wel een leuk effect.

De tandarts en de kapper heb ik overigens overleefd. Wel was het een beetje ongemakkelijk bij de tandarts, omdat de vrouw die me hielp volgens mij toe was aan een lunchpauze. Ik hoorde heel vaak haar maag rammelen, omdat ik daar natuurlijk naast lag met mijn oor. Eh, ja. Ook moest ik een verdoving, omdat er een gaatje gevuld moest worden (help! Vroeger had ik altijd een perfect gebit, nu moest ik vorig jaar een wortelkanaalbehandeling doorstaan en had ik deze keer een gaatje?!). Gelukkig was de verdoving ongeveer uitgewerkt tegen de tijd dat ik naar de kapper moest, anders was het allemaal maar een beetje raar geweest. Van mijn haar is overigens maar een klein stukje afgehaald (halleluja!).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Laat een reactie achter

