Kaartjes, kaartjes

Het leek me tijd te zijn voor visitekaartjes, dus die heb ik besteld! Best handige dingen zijn het, die me hopelijk ook een beetje meer naamsbekendheid zullen bezorgen. Want dat is altijd leuk, natuurlijk! Vandaag verveelde ik me een beetje, dus heb ik wat random foto’s van de kaartjes gemaakt. Je kunt ze hier vinden.

Op verschillende plekken werd ik al aangesproken, bijvoorbeeld wanneer ik ergens rondliep met mijn camera. Gewoon simpelweg zeggen dat ik een blog heb, zorgt er volgens mij niet voor dat veel mensen mijn pagina daadwerkelijk komen bezoeken. Kaartjes kunnen daar waarschijnlijk wel aan bijdragen. Ook vind ik het leuk om iets achter de hand te hebben. Iets wat ik aan mensen kan geven, zodat ze de naam beter zullen onthouden.

Daarnaast wil ik binnenkort eens de straten opgaan om van onbekende mensen foto’s te schieten, waarbij het me handig lijkt om ze kaartjes te kunnen geven. Op deze manier kunnen zij de foto’s dan weer terugvinden. Jazeker, dit is een nieuw idee voor mijn blog! Misschien kan ik daarbij ook nog korte interviews houden met mensen, maar dat weet ik nog niet zeker. Het plan staat nog in de kinderschoenen. In ieder geval lijkt het me leuk om mijn blog op die manier iets ‘breder’ te maken: dan gaat het naast mijzelf ook af en toe over andere mensen.

Ik vind het best spannend om zomaar overal de kaartjes uit te delen. Inmiddels heb ik dat gedaan bij Pllek in Amsterdam en Loft der Zotheid in Hoorn. Nu maar hopen dat voorbijgangers er daadwerkelijk naar kijken!

DSC_0120 DSC_0137

Oeps, lekker ‘dubbel’ watermerk zo, omdat de links natuurlijk ook al op de visitekaartjes staan. Ik weet niet zo goed waar ik de grens moet trekken van wel of geen watermerk gebruiken (met uitzondering van foto’s door een mobiele telefoon, daarbij interesseert het me niet), dus ik heb maar besloten om het gewoon op iedere foto te plaatsen.

PS: Remco vindt me maar een ‘gothic’, met die zwarte nagellak. Ja hoor! Ik moet het er wel echt af gaan halen, het begint half los te laten. Dat is dus waarom ik nooit een beauty blogger zal worden…

6 reacties
  1. Joy zei:

    Leuk! Ik moet ook snel eens visitekaartjes laten maken!

  2. Hedwig zei:

    Wat een leuke! Ik wil er ook wel eentje :) en haha je nagels, supergothic, nu moet je ook nog wel je haar zwart verven he??

    • Ik zal er een voor mee meenemen binnenkort! Ja zeker, heb de verf al gekocht hoor!

  3. Johng558 zei:

    Awesome article post.Thanks Again. Much obliged. ecgbeddeckdb

Laat een reactie achter

