Mijn Week In Foto’s #2

Tijd voor het fotoverslag van afgelopen week, gemaakt met mijn telefoon. In de tussentijd heb ik helemaal niets anders geschreven, ik heb niet echt tijd gehad. Van zaterdag tot en met dinsdag was ik in Venlo (zoals ook op de foto’s te zien is) zonder laptop en de dagen daarvoor moest ik werken. Deze week ga ik meer mijn best doen. Geniet van het mooie weer trouwens, want jeetje wat is het heerlijk! Was het maar altijd zomer. Vanmiddag ga ik zwemmen, net als vorige week – zie foto 6.

MWIF

|1 Voor het eerst naar de nieuwe TivoliVredenburg, tijdens Pop-o-Matic |2 Met Sven, die ineens in Utrecht was, bij TivoliVredenburg |3 & 4 Een half jaar met Remco (jeej!), superlekker eten door hem gemaakt |5 Gewoon een leuk plaatje |6 Zwemmen is het fijnste wat er is met dit warme weer |7 Bier drinken in de trein met Remco |8 Aangekomen in Venlo |9 Zomersmoothie op het terras |10 OOTD (Outfit of the day), zo blij met die rok |11 Op de kaart stond ‘Drakenvlucht (groene thee)’, maar het warme water werd roze |12 Nieuwe schoenen (die maar tien euro kostten vanwege verkleuring – even een paar dagen de donkere in de zon zetten en weg probleem) |13 Veel te zoete snoepjes eten in de trein terug naar Utrecht |14 Lunch en koffie bij La Place met een heel fijn uitzicht |15 Bloementas

1 reactie

Laat een reactie achter

