Nieuwe liefde

Zoals jullie op Facebook misschien gelezen hebben, is mijn laptop afgelopen weekend helaas overleden. Ik was er al best lang bang voor dat het zou gaan gebeuren, aangezien de laptop allerlei mankementen vertoonde. Extra pech: de dag voordat het zover was, had ik me nog bedacht dat het misschien verstandig zou zijn om wat bestanden op mijn harde schijf te zetten, aangezien ik dat recentelijk niet meer gedaan had. Die dag had ik geen tijd en de dag later ging de laptop kapot. Alsof ik het voelde aankomen? Ach, dat zijn problemen voor later. Vanmiddag ben ik naar de winkel gegaan en heb ik een nieuwe gekocht: een MacBook Air. Ik wilde al langer een laptop van Mac, maar ja hè geld enzo. Nu mijn oude Asus kapot gegaan is, vond ik echter dat ik mezelf mocht trakteren op deze mooie nieuwe. Ik ben er ontzettend blij mee en hoop dat we samen nog lang en gelukkig mogen leven.

Nieuwe Liefde
Een eerste selfie met PhotoBooth mag natuurlijk niet ontbreken! Nu al één van mijn favoriete programma’s van deze computer. Kijk eens hoe verliefd ik ben!

1 reactie

Laat een reactie achter

