Mijn Week In Foto’s #3

Helaas heb ik me niet echt aan mijn belofte van vorige week gehouden om meer te gaan schrijven… Mijn laptop is kapot gegaan en ik ben nu nog heel erg aan het wennen aan mijn MacBook – het duurde ook echt lang voordat ik iets gevonden had om deze collage mee in elkaar te zetten. De verhoudingen van het nieuwe bewerkingsprogramma zijn helaas iets anders, waardoor de foto’s kleiner geworden zijn. Enfin, het was weer een fijne week, zoals bijna alle weken dat zijn in de vakantie! En oh, oh, wat gaat die vakantietijd toch veel te snel.

MWIF

|1 Nieuwe agenda! Mijn agenda’s zijn tegelijkertijd dagboeken, ik schrijf echt alles wat ik meemaak op |2 Deze opblaas-Takkie moet ik hebben |3 Pretty Utrecht, onderweg naar een meertje om te zwemmen |4 Zomer = zwemmen (oeps, sorry voor de vinger voor de lens) |5 Fijnste zomerschoentjes |6 Buiten pizza’s laten bezorgen |7 Lang geleden hing ik een kaartje op in De Koekfabriek, met de wens dat ik ooit een grootste blogger zou willen worden. Via dat kaartje werd ik eerder benaderd om een interview te houden met Karabijn. Het kaartje hangt er nog steeds |8 Naar de film: Eastern Boys in ’t Hoogt |9 Gezonde groene smoothie als ontbijt |10 Amsterdam Live On Stage festival, Jett Rebel |11 Amsterdam Live On Stage festival, met fancy maskers |12 Nieuwe laptop: MacBook Air |13 Jeugdsentiment: Rollercoaster Tycoon |14 Platen eindelijk eens netjes opgeruimd. Verzameling blijft steeds maar groeien |15 Fijne schoenen, waar ik lang naar heb gezocht

1 reactie

Laat een reactie achter

