Werken voor CultuurBewust.nl

Even een klein hoeraatje voor mij, want ik ben aangenomen bij CultuurBewust.nl: een cultureel webmagazine met maandelijks zo’n 60.000 bezoekers. Vanaf augustus ga ik daar de functie Eindredacteur Muziek vervullen. Ik vind het allemaal heel spannend en het is een grote uitdaging, waar ik enorm veel zin in heb. Yes!

Al eerder had ik een sollicitatiegesprek bij CultuurBewust, oorspronkelijk voor de functie Hoofd Marketing & Communicatie. Vanwege mijn gebrek aan ervaring op dat gebied, durfden ze het niet aan om me daarvoor aan het werk te zetten. Wel werd er gemeld dat er nog een Eindredacteur Muziek gezocht werd. Dat past misschien ook wel beter bij me: in de cultuurwereld is muziek hetgeen waar ik het liefst over lees en schrijf. Ook heb ik inmiddels ervaring als eindredacteur opgedaan bij Deadline.nl en universitair tijdschrift BLIK.

De functie bij CultuurBewust lijkt me heel uitdagend, omdat ik me niet alleen ga bezighouden met het redigeren van teksten van redacteuren, maar ook onder andere met een klein stukje PR en sollicitaties. Allemaal nieuwe dingen, wat me enthousiast maakt.

Ik zal ook af en toe stukjes schrijven voor CultuurBewust, die ik vervolgens zal linken op mijn blog. Later meer hierover dus!

1 reactie

Laat een reactie achter

