Mijn Week In Foto’s #4

Met een beetje vertraging, want Mijn Week In Foto’s moet eigenlijk woensdags geplaatst worden, een nieuwe post over mijn wekelijkse avonturen. Ach, in ieder geval staat het er vandaag gelukkig vroeg op. (Vóór elf uur is best vroeg in vakantietijden, toch?) 

MWIF4

|1 Ik had mezelf getrakteerd op een lekker broodje |2 Schaduw met een lange rok aan |3 Fijn, die straatmuzikanten op de Oudegracht, Utrecht |4 Remco’s kat at de kruimels van onze tosti’s op, yum |5 Snapchats maken en stiekem gewoon opslaan op mijn telefoon |6 (Niet echt goed te zien, maar) ik droeg weer eens veel make-up (voor mijn doen). Best tevreden over dat groene potloodrandje onder mijn oog |7 Met Annicke, die bij mij kwam logeren |8 Avondje in de oude stamkroeg in Hoorn |9 Nieuwe ring (de rechter, aan mijn wijsvinger – de andere ringen heb ik al een eeuwigheid en draag ik iedere dag weer) |10 Miauw! Ik ben echt verliefd op de kat van Remco |11 Biertje in de zon in de fijne tuin van mijn vader en zijn vrouw |12 In die tuin zitten enorm veel vlinders, ze kwamen zelfs op mijn hand zitten (maar toen kon ik natuurlijk geen foto maken) |13 Mijn moeder kwam een paar dagen naar Utrecht, we gingen uiteten, naar de film en even winkelen |14 Gordijnen maken, aangezien ik die nog steeds niet had hangen in mijn kamer |15 Remco en Mathijs gingen kip frituren – zo ongezond, maar oh wat was het lekker

1 reactie

Laat een reactie achter

