Mijn Week In Foto’s #5

Hoewel ik gister in mijn post over Sziget festival nog vertelde dat er geen MWIF zou verschijnen, is het me toch gelukt. Woohoo! Misschien zijn het niet de meest interessante foto’s, maar het is beter dan niets – zeker aangezien ik vorige week ook al overgeslagen heb. Het zijn foto’s met een tijdsduur van twee weken, omdat ik tijdens Sziget geen foto’s met mijn telefoon kon maken en anders nooit een lijstje vol zou kunnen krijgen.

MWIF5

|1 Eindelijk mijn gordijnen in elkaar geknutseld met mijn moeder. Ikea verkocht alleen een standaard maat van drie meter lang, wat nooit zou passen. Mijn uitstelgedrag had ervoor gezorgd dat ze al een paar maanden in de kast lagen, maar nu is het eindelijk gedaan. Hier zie je trouwens een foto van het maakproces |2 Fijn avondje uit in Tivoli Vredenburg, Utrecht |3 … Na iets teveel biertjes die avond, is er niets fijner dan de halve dag uitslapen en vervolgens te eten bij McDonalds |4 Leuk zo’n vriendje die pianospeelt |5 Een beetje een onduidelijke foto, maar dit was mijn chaotische kamer toen er vier mensen bleven logeren. Het waren twee dagen vol gezelligheid en Sziget voorpret |6 Een van de weinige digitale foto’s van Sziget, toegezonden via Whatsapp. Lekker dansen |7 Ik wilde eens experimenteren met deze ‘Groente van de maand: Coeur de Boeuf’. Best lekker, maar drie euro voor twee wat bijzonder uitziende tomaten is toch echt teveel |8 Miauw! Remco’s kat was blij dat er eindelijk weer eens mensen thuis waren na Sziget |9 & 10 Detoxen na een week ongezond eten: groente, vis en rijst met noten |11 Ik had 148 ongelezen mails toen ik terugkwam van Sziget, drama! Remco moest ook belangrijke dingen doorlezen |12 Sweet Sour: fijnste album van Band of Skulls, mijn favoriete act van Sziget |13 Remco en ik gaan naar Parijs en hier zochten we dingen uit via Google Maps |14 Verliefd op deze tas van de HEMA, maar natuurlijk de pech dat de voorraad op is |15 Dit was de superdeluxe telefoon die ik mee had naar Sziget. Eerlijk gezegd vond ik het heerlijk om een week zonder smartphone te leven

Laat een reactie achter

