In de studio met Men on the Run

Remco zit naast Southern Sunrise, waar ik al vaker over geschreven heb, ook in een andere band: Men on the Run. De band bestaat al behoorlijk lang en is opgericht in de jongens’ howntown Venlo. “Toen we nog jonge knaapjes waren,” zoals Remco zou zeggen. Jammer genoeg wonen de bandleden nu in verschillende steden en is het lastig om vaak te repeteren. Vorig weekend kwam het er echter wel van en mocht ik even komen kijken.

Men on the Run repeteert in dB studio’s Utrecht, een redelijk oud gebouw waar men via een lange gang oefenruimtes in kan gaan. Er wordt wat aan de gezelligheid gedaan, zo is er een bar en was er een optreden aan de gang toen ik aan kwam lopen. Mensen stonden met alcoholistische versnaperingen in de hand de kijken naar deze muzikant waarvan ik de naam niet ken. Er is al wat materiaal aanwezig, zodat bijvoorbeeld de drummer niet het hele drumstel mee hoeft te sjouwen. Ook versterkers staan al klaar. Die werken meer dan goed – ik werd bijna doof, zo hard als het geluid stond! Iedereen die zeurt dat de muziek bij concerten te hard staat, zou eens een bezoek moeten brengen aan een repetitie van Men on the Run.

Ik vond het erg jammer dat ik mijn camera niet bij me had. Ik kwam net uit de stad en had er helemaal niet aan gedacht om die mee te nemen. Ik heb wel een paar foto’s met mijn telefoon gemaakt, maar dat voldoet natuurlijk niet aan de kwaliteit. Mijn excuses! Ik moet mezelf echt eens gaan aanleren om mijn camera standaard in mijn tas te dragen.

IMG_4572IMG_4562IMG_4570IMG_4564IMG_4550IMG_4556IMG_4549IMG_4547IMG_4544

1 reactie

Laat een reactie achter

