Mijn Week In Foto’s #7

De introductieweek van mijn studievereniging is nog steeds in volle gang, inmiddels weer gewoon in Utrecht en niet langer op kamp. Vanavond is de afsluiting, waarbij we opnieuw verkleed moeten. Hieronder alvast een sneak preview van onze geweldige outfits als troubadours en minstrelen, wat past bij het overkoepelende thema ‘wedergeboorte’. Tussen alle introductieactiviteiten door ging ik ook nog naar een feest in Nijmegen en haalde ik analoge foto’s op, zoals je hieronder kunt zien.

MWIF7

|1 Prachtplaatje van mentorkamp |2 Verkleed thema van groepje 13: Troubadours & Minstrelen |3 … Hierbij de uitvoering van het thema: petjes, mondharmonica’s en tamboerijnen |4 Ik had de baard van Leon gestolen, die verkleed was als viking |5 & 6 Remco stuurde deze foto’s van zijn kat, ik smolt |7 & 8 Met een deel van het introductiegroepje op introductiekamp |9 In de trein, onderweg naar een feestje in Nijmegen – foto’s daarvan volgen nog! |10 & 11 Ik ging winkelen en kocht onder andere een nieuwe kimono en nieuwe schoenen |12 Uiteten in Winkel van Sinkel, Utrecht, pasta bolognese |13 Vergeten boodschappen te doen = ontbijten met de laatste crackers en een bijna lege pot chocoladepasta |14 & 15 Leuke/lieve analoge foto’s, links met een cocktail emmer op Sziget

1 reactie

Laat een reactie achter

