Verjaardag in Nijmegen

Vorige week (ja shame on me, veel te laat online, ik had echt weinig tijd) was ik op een verjaardagsfeestje in Nijmegen. Eigenlijk zou ik helemaal niet gaan, ik was moe van het mentorschap tijdens de introductiekamp en wilde vooral slapen. Uiteindelijk werd het toch heel gezellig.

Ik had mijn camera meegenomen, zoals mijn voornemen is om dat voortaan altijd te doen, en heb daarmee eindelijk weer eens foto’s gemaakt om op mijn blog te plaatsen (de laatste keer dat ik foto’s plaatste was 15 juli, oeps!). De foto’s kun je hier bekijken, hieronder staan er slechts een paar.

Het feest vond plaats in het huis van jarige job Daan. Hij heeft een enorm huis voor een student zijnde – ik was zo jaloers. Het gebouw zag eruit als een oud verpleeghuis of iets dergelijks, bij de ingang stond nog een bordje met ‘Receptie’. Het zou me wel een beetje eng lijken om daar ’s nachts in mijn eentje te moeten zijn, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij, met mijn angst voor grote gebouwen; waar vroeger oudere mensen in gewoond hebben; en alleen zijn in het donker.

Voor een feest is zo’n huis natuurlijk heel erg geschikt. Huisfeestjes vind ik sowieso fijner dan kroegfeestjes, als het om een verjaardag gaat. Het feest was, zoals dat volgens mij wel eens genoemd wordt, een typisch ‘studentenfeest’. Overal volle en lege blikken bier, geen wijn (tenminste, dat ben ik niet tegengekomen) en behoorlijk dronken mensen. Bij mij ging het bier er niet echt in, ik had daar al teveel van gehad op introductiekamp.

Ik heb me prima vermaakt, ondanks dat ik bijna niemand kende. Het was vooral leuk toen Remco en Mathijs wild gingen dansen – zoals ze op ieder feestje doen.

Verjaardag in Nijmegen Verjaardag in Nijmegen
Remco vertelde dat Daan dat Joy Division doek achter de tafel zelf geschilderd heeft. Knap!

Verjaardag in Nijmegen Verjaardag in Nijmegen Verjaardag in Nijmegen

1 reactie

Laat een reactie achter

