Mijn Week In Foto’s #8

Afgelopen weekend was ik in Parijs en dat is dan ook waar deze post voornamelijk over gaat. Gelukkig is Parijs een hele mooie stad, dus is het geen straf om de foto’s te bekijken. Remco en ik wilden nog samen op vakantie gaan en aangezien onze studies pas deze week begonnen, vonden we dat we er nog even tussenuit konden knijpen. Alle clichés die ik in mijn hoofd had – ‘pff Parijs, dat is die stad waar alle cheesy stelletjes naartoe gaan?’ – zijn de wereld uitgeholpen, want wat is het een mooie omgeving! Overal fraaie gebouwen, zelfs een stuk buiten het centrum. Overal aardige mensen, die van de laatste zonnestralen genoten, want mooi weer hadden we ook.

MWIF8

|1 & 2 Na wat biertjes op de laatste avond van de introductieweek hadden we honger en bestelden we een Happy Meal bij de McDonald’s, waarbij we dit prachtige horloge cadeau kregen |3 De cheesecake van de Bagels&Beans is de lekkerste van de hele wereld. Ook had ik ineens zin in koude chocolademelk |4 Net aangekomen in Parijs en uitzoeken hoe de metro daar in elkaar steekt, spannend |5 & 6 Lekker toeristje spelen, de trekpleisters afgaan en foto’s maken |7 Eén van de tienduizend mooie gebouwen in Parijs |8 Chillen naast de Eiffeltoren |9 We gingen uiteten, bestelden mosselen (wat overigens super lekker was!) en kwamen dit kleine krabbetje tegen in het eten. Slordig natuurlijk, maar ook wel schattig |10 Uitzicht vanaf de hotelkamer in Tolbiac |11 Langs de weg stonden allemaal baden die als plantenbakken gebruikt werden, leuk bedacht |12 Niet echt een duidelijke foto (beauty blogging is niet aan mij besteed), maar ik droeg eens van die vleugeltjes, gezet met eyeliner |13 Even naar de McDonald’s voor een goedkoop kopje koffie (op de terrassen kost dat meer dan vier (!) euro) en WiFi om te bloggen over het feest van vorige week |14 Helemaal voorin de bus op de terugweg naar Amsterdam. Veilig voelde ik me niet, ik heb geen idee hoe de chauffeur ooit zijn rijbewijs gehaald heeft: veel te ruime bochten nemen, tegen spiegels van andere auto’s aanrijden en tijdens het wachten voor een stoplicht snel uitstappen en kijken hoe erg de schade is |15 Ik kwam ineens Thomas en Amber tegen in de stad. Dan maar even een drankje doen

1 reactie

Laat een reactie achter

