Steven Wilson | The Raven that Refused to Sing

 

Deze keer een behoorlijk droevig liedje, met kippenvel gevoelens – in tegenstelling tot bijvoorbeeld hier. Een heel mooie clip ook trouwens, dus klik niet alleen op play om daarna verder te gaan met andere zaken, maar neem even een momentje om ernaar te kijken. De eerste keer dat ik het hoorde en zag, moest ik een klein traantje wegpinken. (Ik huil snel bij muziek en films.)

Ik ken Steven Wilsons muziek nauwelijks, maar moet het echt eens gaan ontdekken. Remco heeft het aan me laten horen. Dit is zo’n fijn liedje, daarvan heeft hij er vast nog meer in petto. Het is niet echt muziek voor ieder moment, aangezien het niet zo vrolijk is. Geen zorgen hoor, er is niets met mij aan de hand. Soms heb ik gewoon een bui waarbij ik dit soort muziek opzet.

Laat een reactie achter

