Mijn Week In Foto’s #9

Inmiddels zit ik alweer een week met mijn hoofd tussen de boeken. Althans, dat zou zo moeten zijn: het studiejaar is nu toch echt weer begonnen. Ik had al geluk met een weekje uitstel, aangezien ik geen lessen had tijdens de introductieweek. Studeren is leuk hoor, maar ik heb het toch na iedere zomervakantie weer even moeilijk in het begin. Het helpt ook niet echt mee dat het buiten nog zomer lijkt. Vandaag is het geloof ik 25 graden en ja, doe mij dan maar een terrasje in plaats van bergen huiswerk.

MWIF9

|1 Remco trok ineens mijn werkkleding aan, een polo van de Van Haren. Echt fashion |2 Heldere reisinformatie in de trein… |3 Wie wil er nou geen cadeau krijgen, ingepakt met dit snorren-cadeaupapier?! |4 Ik droeg weer eens lippenstift |5 Ik droeg een grappig knotje (slechte foto, sorry) |6 Volgens mij heb ik echt duizend foto’s op mijn telefoon staan van Remco’s kat, maar kijk nu eens hoe leuk ze is! Dit is overigens één van haar gebruikelijke gezichtsuitdrukkingen |7 Ik testte Chai latte bij Coffee Company, best lekker! Het doet me op een of andere manier denken aan warme melk met anijs, wat ik vroeger altijd dronk als ik ziek was |8 Redacteurendag van CultuurBewust.nl, waarvoor ik Eindredacteur Muziek ben |9 & 10 Remco en ik wilden nog een laatste ‘vakantie’-dag vieren en gingen uiteten bij Meneer Smakers. Ik at de geitenkaasburger, zó lekker |11 Leuk joh, selfies maken |12 Whatsapp maakte mijn hartje ineens heel groot, huh? |13 & 14 De kat mocht voor de eerste keer naar buiten, zo spannend |15 Werkcollege en eindelijk eens goed opgelet. Zal mijn vakantiegevoel dan eindelijk de benen genomen hebben?

Laat een reactie achter

