Eerste video’s: Parijs

Toen ik in Parijs was en Remco mij aan het filmen was, bedacht ik me ineens: waarom plaats ik eigenlijk nooit filmpjes op mijn blog? Mijn hersenspinsels zijn nooit verder gekomen dan schrijven en foto’s plaatsen; aan video’s had ik niet eerder gedacht. Maar het is altijd goed om nieuwe dingen uit te proberen, toch? Bij deze dus: tada, mijn allereerste filmpjes, opgenomen in Parijs! 

Het is wel duidelijk dat dit de eerste keer is dat ik filmpjes plaats: ik heb nul ervaring met het bewerken van filmpjes, dus echt spectaculair is het niet. Toch ben ik allang blij dat het me gelukt is om muziekjes onder de bestanden te krijgen (ik voel me echt een noob nu…).

Helaas heb ik zelf geen camera waarmee ik kan filmen, dus als ik filmpjes plaats, zal ik die van Remco moeten lenen of zal hij me moeten filmen. Om die reden zullen er dan ook niet enorm veel filmpjes verschijnen op mijn blog, maar ik zal zeker proberen om zo nu en dan een paar leuke beelden in elkaar te flansen!

Wil je op de hoogte blijven van mijn video’s? Abonneer je dan op mijn Youtube kanaal.

PS: Ik heb weer heimwee naar het mooie Parijs. Doe mij nog maar zo’n lang weekend vakantie.
PS 2: De muziek die ik heb geplaatst onder de filmpjes, is afkomstig van het fijne, nieuwe album van Alt-J: This Is All Yours. Een aanrader!

1 reactie

Laat een reactie achter

