Mijn Week In Foto’s #10

Er is weer een week om en ook deze woensdag laat ik jullie weer zien wat ik de afgelopen zeven dagen meegemaakt heb. Zo ging ik dit weekend weer eens richting mijn ouderlijk dorp, waar ik al meer dan een maand niet meer geweest was, en – dit is echt super leuk – staat mijn naam tussen het bedank woordje op de nieuwe EP van Southern Sunrise! Sorry trouwens dat er weer zoveel katten foto’s tussenstaan…

MWIF10Southern Sunrise

|1 Ik kwam een mini bierflesje tegen in de supermarkt. De foto is een beetje afgesneden door de collage afmetingen, maar veel groter dan wat er te zien is, was het flesje niet. Remco verbeterde me later overigens: “Crodino is helemaal geen bier!” Oeps |2 & 3 De nieuwe EP van Southern Sunrise: Feels Like Home (daarover verschijnt later deze week overigens nog een stukje op mijn blog), met mijn naam erin. Waarom? Ik denk omdat ik zo nu en dan meega naar optredens en dan foto’s maak, en omdat ik meegeholpen heb met klappen tijdens de opnames. Ik voel me echt vereerd en vind het heel leuk! De foto in de collage is niet erg duidelijk, vandaar dat ik de foto eronder extra toegevoegd heb |4 Remco’s in de pan gebakken tosti’s met ham, kaas en roomkaas zijn de allerbeste |5 Hoera, nieuw houten hoesje voor mijn telefoon |6 Eindelijk had ik Jet, de kat die bij mijn moeder woont, weer eens gezien. (En ja, ik had een pyjama-dagje) |7 De pret vanwege mijn nieuwe hoesje duurde niet lang. De volgende dag kwam ik er namelijk achter dat ik een iPhone 5 hoesje besteld had. Helaas, dat past natuurlijk niet. Ik heb al een nieuwe besteld, nu wel van het goede formaat. Als iemand deze wil hebben, let me know |8 Jet, die ik ken als een hele brave kat, is ineens een moordenaar geworden: ze nam de ene na de andere dode muis mee het huis in. Zo zielig! Maar nee hoor, het interesseert haar helemaal niets (kijk maar hoe nonchalant ze hier naast haar vangst ligt). Dit had je overigens kunnen lezen als je mij op Twitter volgt |9 Mam had soep met brood gemaakt, yum |10 Eva en ik hadden ein-de-lijk weer afgesproken, nadat ze ruim een half jaar in Australië/Nieuw-Zeeland geweest is. Het was heel gezellig, I missed you |11 Valentijn bewerkte een foto van Remco’s hoofd die ik gemaakt heb op Sziget. Ik moest zo hard lachen, Remco heeft hier helemaal geen ogen meer |12 Sleutelhanger/bieropener die ik van Eva gekregen heb, helemaal vanuit Nieuw-Zeeland. Altijd leuk natuurlijk, een cadeautje |13 Remco’s kat houdt blijkbaar van boerenkool, terwijl er niet eens meer worstjes inzaten. Ik denk dat ze echt de hele pan leeg zou eten, als we de pan niet weg zouden halen na een tijdje |14 & 15 Geen speciaal bierglas? Dan drinken we wel uit een wijnglas

3 reacties
  1. I just couldn’t leave your website prior to suggesting that I really
    enjoyed the usual info an individual provide on your guests?
    Is gonna be back incessantly in order to inspect
    new posts

  2. Right here is the perfect blog for everyone who wishes to find out about this
    topic. You understand a whole lot its almost hard to argue
    with you (not that I personally would want to…HaHa).
    You certainly put a brand new spin on a subject which has been written about for decades.
    Wonderful stuff, just excellent!

Laat een reactie achter

