Mijn Week In Foto’s #11

En toen was het ineens alweer oktober – time flies when you’re having fun (zoals ze dan altijd zeggen). Over anderhalve maand ben ik jarig, vlak daarna is het tijd voor Sinterklaas en kerst en dan is het ineens alweer 2015. Vroeger geloofde ik het nooit als mijn ouders zeiden dat de tijd echt sneller lijkt te gaan naarmate je ouder wordt, maar nu is het naar mijn idee meer dan waar. Dit was overigens een week met veel gebeurtenissen, dus ik trakteer jullie op een extra lange Mijn Week In Foto’s: niet de gebruikelijke vijftien plaatjes, maar achttien!

MWIF11

|1 Onweer met harde regen en wind is toch best spannend, sinds ik op de achttiende verdieping woon |2 Eindelijk weer eens bijgepraat met Inge! Ik heb haar leren kennen toen ik nog werkte voor Deadline.nl en gelukkig is ons contact niet verwaterd sinds ik daar weg ben. Mooie rode foto trouwens, thanks to de lampen van Bar Madrid |3 Oude pesto potjes gebruiken als Whiskey/shot glaasjes, best een creatieve uitvinding (niet voor mij trouwens hoor, ik lust geen sterke drank) |4 Zoals je kunt zien staat mijn agenda overvol, omdat ik die gebruik als dagboek. Ik was vanaf begin augustus te lui om mijn gebeurtenissen erin te schrijven (alles stond in mijn telefoon); het was een enorme klus om alles in te moeten halen |5 Op school werd ineens Starbucks koffie verkocht uit het automaat, huh? |6 Ik probeerde wierook uit en vond het een beetje tegenvallen, want er kwam zoveel rook vanaf! Of doe ik iets fout? |7 & 8 Boerderij-mini’s van de Albert Heijn! Ik voelde me net een klein kind… |9 & 10 Remco had aardappels uit de oven en een hamburger voor me gemaakt, het was zó lekker! Ook dronken we weer eens wijn, wat echt lang geleden was (bier is gebruikelijker) |11 TimeHop werd ineens persoonlijk. Het poppetje zegt: “Mama never told us Anna would have days like this one” |12 Tijd voor een taartje en koffie in De Ontdekking, terwijl we naar buiten keken, waar het hard regende |13 Remco en ik gingen even stiekem op de rode loper van het Nederlands Film Festival staan, terwijl we helemaal niet naar de cinema gingen |14 Bij ’t Gras van de Buren hebben ze buiten kussentjes liggen, die thuis in mijn bed liggen (leukste kussentjes ooit overigens) |15 Ik at voor de eerste keer in mijn leven een broodje bij de Subway. Best lekker |16 Thee drink ik echt te weinig, terwijl het zo fijn is |17 Ik kocht de fisheye smartphone lens van de HEMA |18 Hoi! Eerste selfie met de fisheye lens op mijn telefoon

4 reacties
  1. madebyirene zei:

    Leuke foto’s :) X Liefs irene

  2. Vanessa zei:

    Wonderful post…I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

Laat een reactie achter

