Mijn Week In Foto’s #12

Afgelopen week had ik mijn eerste tentamen van dit schooljaar, bracht ik ongeveer mijn halve weekend door in de trein en afgelopen dagen lag ik doodziek in bed – vandaar ook dat ik helemaal niets meer online gezet heb, excuses. Niet echt een pretje dus, nee. Gelukkig waren er natuurlijk ook leuke dingen: ik ging naar een verjaardagsfeest en mocht een fotoverslag maken van het pas geopende poppodium Doornroosje in Nijmegen (daarover later meer). 

MWIF12

|1 Ik droeg eens lekker veel verschillende kleuren/printjes |2 Hallo gekke knot |3 & 4 Hét rookworsten T-shirt van de Moam for HEMA en jawel, ook ik heb ‘m gescoord |5 Treinleven dit weekend, hier onderweg naar Nijmegen. Vrijdag: Utrecht-Nijmegen-Utrecht, Utrecht-Maastricht; zaterdag: Maastricht-Utrecht, Utrecht-Amersfoort-Utrecht; zondag: Utrecht-Zwolle-Utrecht. En onderweg ook nog eens vertraging natuurlijk, hoe kan het ook anders |6 Gekke selfies maken met Remco op het verjaardagsfeest |7 Er was ook een vogel. Zo leuk |8 Live luisteren naar de radio, terwijl Remco een paar meter verderop zijn zegje deed tijdens een telefooninterview voor zijn band Southern Sunrise met Radio Amersfoort |9 & 10 Op dierendag at ik konijnenvoer en kreeg ik deze knuffel van Remco, die Arthur ook gekocht had |11 Afgelopen dagen lag ik voor pampus in Remco’s bed, omdat ik een allergische aanval opgelopen had (reden: onbekend). Overal zaten bulten; mijn handen, voeten en ogen waren opgezwollen; mijn keel zat dicht; ik was mijn stem ineens kwijt – drama |12 & 13 Remco is het liefste vriendje: hij ging lekker voor me koken, bracht me de hele avond thee met honing en vertelde me honderd keer dat alles weer goed zou komen |14 & 15 Reddingsmiddelen tegen de jeuk: in bad en Mentholgel van de dokter. Jeuk is echt een marteling, mijn god. Inmiddels gaat het trouwens weer beter met me, van de dokter kreeg ik ook anti-allergie pillen. Hopelijk komt zo’n aanval nooit meer terug

2 reacties

Laat een reactie achter

