Mijn Week In Foto’s #13

Een nieuwe week, een nieuwe ronde. Vorige week was niet echt mijn beste week: ik was ziek, haalde een laag cijfer voor mijn tentamen en verspilde veel te veel van mijn tijd in de trein. Afgelopen week was gelukkig wel weer een pretje, hoewel ik nog steeds een beetje ziek ben. Ik heb echter helemaal geen tijd om ziek te zijn, dus die verkoudheid en keelpijn kunnen me maar beter snel in de steek laten. Helaas zijn er trouwens maar twaalf foto’s vandaag, in plaats van de gebruikelijke vijftien. Maar ach, hier hebben jullie er achttien mogen bewonderen, dus is dat dan een goedmaker?

MWIF13

|1 Ik vond dit kettinkje zo lief, dat ik ‘m wel moest kopen. Normaal krijg ik altijd spijt van zo’n aankoop, want kettingen draag ik bijna nooit. Toch heb ik deze bijna iedere dag omgehad tot nu toe, yay for me |2 Het is weer winterjassen tijd, brrr |3 Een fijn kopje koffie drinken met Remco bij The Village Coffee & Music |4 Met Emma en Marlot probeerde ik deze ravioli-achtige dingen uit. Echt ‘thuis uit eten’, zoals op de verpakking staat, was het niet, maar het was het proberen waard |5 Een blogpost maken in de Coffee Company |6 Deze analoge camera kreeg ik ineens via de post als cadeautje van Annicke, omdat ik ziek was. Hoe lief! Smile |7 Ik ben echt een zomermens, maar moet toegeven dat ik al die herfstblaadjes aan de bomen wel heel mooi vind |8 En ook moet ik toegeven dat ik best hou van winterkost, met name boerenkool |9 Met Annicke, die ik al heel lang niet gezien had, op een heel leuk feestje |10 Na afloop wilden we naar de Burger King, die helaas gesloten was. Het personeel sliep op de stoelen in het restaurant, ach. Als je op de foto klikt, kun je het beter zien |11 Toen Casper en ik naar de trein liepen op Amsterdam Sloterdijk station, werd hij ineens meegevraagd als acteur voor een klein filmpje. Ik mocht helaas niet meedoen; de filmmakers hadden alleen mannen nodig |12 De gesp van mijn schoen brak ineens af, terwijl ik er nog de hele dag op moest lopen. Het waren zulke fijne schoenen…

2 reacties
  1. xLauratjj zei:

    Wat een leuke foto’s! Die roze camera is super schattig!

Laat een reactie achter

