Mijn Week In Foto’s #14

Ik heb treurig nieuws: deze week zijn er maar negen foto’s in plaats van de gebruikelijke vijftien. Zo nu en dan vergeet ik gewoon simpelweg mijn telefoon te pakken en plaatjes te schieten van de dingen die ik meemaak. Daar komt bij dat ik niet zoveel beleefd heb afgelopen week. De tentamen weken zijn begonnen, dus wat er omgaat in mijn hoofd bestaat vooral uit studeren, studeren en nog eens studeren. Toch zijn er – gelukkig – een aantal leuke dingen gebeurd, die ik graag met jullie deel.

MWIF14

|1 Ik kocht laarzen (foei, weer nieuwe schoenen…). Ik moet nog even wennen; hoge laarzen heb ik al jaren niet meer gehad |2 Gekke lamp op het plafond van Esther |3 & 4 Ik ging naar een kledingruil in Parnassos, waar ik foto’s maakte voor mijn eerste artikel op UUT: Fair Fashion Ruil |5 Onderweg naar Amsterdam om te feesten bij Amsterdam Dance Event. Het was een heerlijke nacht |6 Mooi Amsterdam, hier in de buurt van NDSM-werf |7 Koffie, thee en een tompouce, yum |8 De hele dag bezig geweest met SPSS, een statistiek rekenprogramma. D-r-a-m-a: ik heb een hekel aan alles wat ook maar een beetje met wiskunde te maken heeft |9 Ik eet eigenlijk nooit snoep, maar deze lolly was best fijn

1 reactie

Laat een reactie achter

